Jump to content

Axius

Reincarnated Really Hot People
  • Content Count

    1642
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Reputation Activity

  1. LOVE!
    Axius reacted to Himeaimichu for a status update, IMO, I think we're reaching a point in time where we don't have to let the current tr   
    IMO, I think we're reaching a point in time where we don't have to let the current trends define what we like. We're in an era where you can reproduce any art style from old times, with modern techniques, for not that much money.
    The future doesn't have to be minimalism or post-modernism. It can be whatever. I personally believe the ideal future is one where there is diversity in art, and where we're not as bound by time period. We're practically already at that point, but not exactly yet.
  2. LOLOL
    Axius reacted to solaris05 for a status update, I'm still not over NICOLAS giving us rubber chickens to use during the live since we   
    I'm still not over NICOLAS giving us rubber chickens to use during the live since we weren't allowed to shout and member call fsdifhndfda there's a reason i love these men
  3. Like
    Axius got a reaction from Senedjem for a status update, Am i the only one hoping Revive goes full Egyptian with an album release?   
    Am i the only one hoping Revive goes full Egyptian with an album release?
  4. I feel ya..
    Axius got a reaction from AnchuAnchor for a status update, Collage finals suck. Plus trying to save money. I'll be making one last post for this   
    Collage finals suck. Plus trying to save money. I'll be making one last post for this year. I honestly cant wait until 2020 ends.  Good ridence to this year....
  5. I feel ya..
    Axius got a reaction from platy for a status update, Collage finals suck. Plus trying to save money. I'll be making one last post for this   
    Collage finals suck. Plus trying to save money. I'll be making one last post for this year. I honestly cant wait until 2020 ends.  Good ridence to this year....
  6. Like
    Axius got a reaction from fruitfork for a status update, Collage finals suck. Plus trying to save money. I'll be making one last post for this   
    Collage finals suck. Plus trying to save money. I'll be making one last post for this year. I honestly cant wait until 2020 ends.  Good ridence to this year....
  7. LOVE!
    Axius got a reaction from Mihenno for a status update, I have a new found love for REVIVE   
    I have a new found love for REVIVE 
  8. Interesting
    Axius reacted to Himeaimichu for a status update, I'm considering making a blogspot for Visual Kei downloads, a-la evil-en-lucifer, bec   
    I'm considering making a blogspot for Visual Kei downloads, a-la evil-en-lucifer, because I'm gonna be real, MH is probably gonna die and those 10+ years of hard to find vkei downloads could disappear.
    So I was wondering if any old-school collectors would want to help with my project.
     
    I have a lot of Vkei CDs I inherited from my ex who doesn't like Vkei anymore, so I can start it off, but this is gonna have to be a group project.
  9. LOLOL
    Axius reacted to Total Saikou for a status update, Normies: "Ew, metal is so gross, isn't it annoying listening to guys scream all the t   
    Normies: "Ew, metal is so gross, isn't it annoying listening to guys scream all the time?!?!"
    The music they listen to:
     
  10. Like
    Axius reacted to Bunny for a status update, 真緒Birthday Live line-up is SICK !! w/ members Gu: MiA(ex? MEJIBRAY) Gu: 美月(Sadie,The   
    真緒Birthday Live line-up is SICK !!
    w/ members
    Gu: MiA(ex? MEJIBRAY)
    Gu: 美月(Sadie,The THIRTEEN)
    Ba: AKI(Sadie,AXESSORY)
    Dr: 由太郎(ex? MEJIBRAY)
  11. Yikes
    Axius got a reaction from sleepy coffee for a status update, Lol i realized the beginning of Nazare - proof of existence is a straight ripp off fr   
    Lol i realized the beginning of Nazare - proof of existence is a straight ripp off from The thirteen -BITES THE BLACK without the piano part wow >.> im offended X.X lol
  12. Yikes
    Axius got a reaction from rekzer for a status update, Lol i realized the beginning of Nazare - proof of existence is a straight ripp off fr   
    Lol i realized the beginning of Nazare - proof of existence is a straight ripp off from The thirteen -BITES THE BLACK without the piano part wow >.> im offended X.X lol
  13. LOLOL
    Axius got a reaction from Miku70 for a status update, Remember when alice nine used to be somewhat heavy XD It makes me wonder why A9 exist   
    Remember when alice nine used to be somewhat heavy XD
     
    It makes me wonder why A9 exists lol
  14. 悲しい
    Axius got a reaction from YuyoDrift for a status update, Remember when alice nine used to be somewhat heavy XD It makes me wonder why A9 exist   
    Remember when alice nine used to be somewhat heavy XD
     
    It makes me wonder why A9 exists lol
  15. LOLOL
    Axius got a reaction from CAT5 for a status update, Remember when alice nine used to be somewhat heavy XD It makes me wonder why A9 exist   
    Remember when alice nine used to be somewhat heavy XD
     
    It makes me wonder why A9 exists lol
  16. Like
    Axius reacted to 123Sandman321 for a status update, I gave quite a few spins to the majority of NAZARE's full length, and I gotta say, th   
    I gave quite a few spins to the majority of NAZARE's full length, and I gotta say, the potential is there, but the inexperience of anyone but Issei kinda shows. The album itself is nicely written and varied, but...although the guitarist has the (quasi)-technical department down, he lacks the ability to write any compelling solos, it's just "basic" guitar-wankery. The vocalist is good and the potential is there, but someone should really hit him over the head whenever he tries those highs and refuses to stay in his range, he ain't Sho or Akane. No complaints on the bassist, he's just there, quality rumble from down under. It's a fun record and I'm excited for what's next.
     
    Let's just hope they are given the time to evolve, before someone fucks it up, and stop being just a poor man's D.I.D.
  17. Like
    Axius reacted to Gesu for a status update, Do you ever just cling on to an old band way, way too tightly? And I don't mean actua   
    Do you ever just cling on to an old band way, way too tightly? And I don't mean actually listening to their stuff. I mean just saying you love them when you're actually kinda over them and much prefer someone else. So, for me, that band is DELUHI. Yes, they disbanded before I even knew what visual kei was. Yes, I do still like them. But I keep telling myself they're still my favourite band even though I'm pretty damn sure it's DIAURA.
  18. LOLOL
    Axius reacted to Chi for a status update, Ruki's fake ass: Helloooo overseas sweetiessss we missed you guys SOOOO much!   
    Ruki's fake ass: Helloooo overseas sweetiessss we missed you guys SOOOO much!
  19. Like
    Axius got a reaction from Aferni for a status update, Honestly who is liking jigsaw right now? Even tho they are secretly dispina and techn   
    Honestly who is liking jigsaw right now? Even tho they are secretly dispina and technically only released 4 songs?
    favorite release so far
     
  20. Like
    Axius reacted to VkBrutaliaN for a status update, today i went on another Vk "nostalgia-trip" including NAINE, B.C and DELACROIX and fu   
    today i went on another Vk "nostalgia-trip" including NAINE, B.C and DELACROIX and fuck - they were such incredible phenomenal bands!!!!!!
  21. I feel ya..
    Axius got a reaction from itsukoii for a status update, I miss カルディア(Cardia)   
    I miss カルディア(Cardia)
  22. Thanks
    Axius reacted to VkBrutaliaN for a status update, gotta love internet Vk heroizm although i gotta admit it became quite rare these days   
    gotta love internet Vk heroizm although i gotta admit it became quite rare these days luckily.
    so normally its like: oh this band is heavy - they are definitely dir en grey influenced...
    BUT don't you dare to make the mistake and say because of like the heaviest song from the GazettE DOGMA era: i can definitely hear some dir en grey influence here... all of a sudden everyone goes like: what the hell!!? they are NOT dir en grey inspired!!! * although i am pretty sure if the exact same song would've been played by no-name band xy everyone would have agreed... XD *
  23. Like
    Axius got a reaction from merchenticneurosis for a status update, Wow i noticed something with Black:List while siffting through my music. Idk who made   
    Wow i noticed something with Black:List while siffting through my music. Idk who made the album art first or if it is the same artist but these two pictures are very identical. Very scary considering that Black:List came out with Melancholy first could it be possible that is was stolen by Crade of Flith. Any ideas?


     
    Also im back on this site ive been away for a while collage finals are done thank god.
  24. Yikes
    Axius got a reaction from platy for a status update, So i just had my computer reset itself and it deleted some of my programs and all my   
    So i just had my computer reset itself and it deleted some of my programs and all my 135 steam games... I have to reorganize now 3 tb worth of stuff and re-install everything. Bleh 
  25. Like
    Axius reacted to tetsu_sama69 for a status update, New GPU will arrive while I'm at work today so I get to enjoy it while I'm on holiday   
    New GPU will arrive while I'm at work today so I get to enjoy it while I'm on holiday this next week!
×
×
  • Create New...