Jump to content

nekkichi

Veterans
  • Content Count

    5678
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Everything posted by nekkichi

  1. nekkichi

    @enyx https://mobile.twitter.com/sukekiyo8888 - it's him and I need him to collab with x_emiry_x now to make up for the underwhelmennes of that song. collab album 2021 queen cømmê θruuuu!!!!
  2. nekkichi

    treat urself. i expected x_emiry_x excellence and i'm disappointed
  3. nekkichi

    I see a new fad coming out of it, but SID out of all bands pulling this shit w/o bothering with some PV expenses is just embarrassing expecting up to 3 CD sales per track on this is gross and exploitative, with their music more and more often coming out underwhelming a.f. too
  4. nekkichi

    >when ur chinpira-themed PVs manifest as your biggest national TV promotion in like 20 years I legit hissed at 2.11, good sisT pointing finger is clearly a diehard stan
  5. nekkichi

    idk I hate most of vk retakes, they consistently bring nothing worth of quality, but this might the only exception to the rule where I'm 100 % on board with the upgrade: —> lmao the highlight of this thread so far fr
  6. nekkichi

    which sadie member was that?
  7. he def sounds like that #thrussydiseasewasahoax. I still have flashbacks of their horrifying debut singles, two decent songs do not make a big difference tbh. what a waste of talent.
  8. disrespect has one of the weirdest choruses I've heard in vk in like past ten years I didn't care for their past releases but that would be one song on repeat for a while for me tbh
  9. nekkichi

    you're comparing it to VK with shitty spicy curry snacks, custom retail curry/live gig cocktails and rice bags offered with CD releases.... not to mention the diffuser aromas and candles already look the parT for vk newcummerz! ugly beaniz are the real tragedy out of this lineup tbh
  10. nekkichi

    that's what I'm talking about, testing mitsu waters!!!
  11. nekkichi

    it is lol they look glowing
  12. nekkichi

    >when it preloads in 360p
    1. Show previous comments  4 more
    2. nekkichi

      nekkichi

      oh lol come on we already have the superior unproblematic legends-in-making ルヴィーユ!

       

      stream 『in tears…』/『insane

       

    3. CAT5

      CAT5

      I can kinda hear the simularities, but

       

      4iw290.jpg

    4. herpes

      herpes

      satsuki on his way to meet his newest mitsu in crimea

  13. nekkichi

    lmao I LOVE that at 2x alice nine age they look half as plastic I dig the song.
  14. nekkichi

    I hope they become the next normie act turning visual kei come 2021!
  15. nekkichi

    sooooo.... thots on ink? it sounds like they were reviewing their nippon crown stardom eras hardcore when composing all of it trying to re-capture their spirit, which is something I really like hearing so far.
  16. nekkichi

    art✩kei locals sleeping on this have been ARRESTED on neglect charges!!!
  17. nekkichi

    it's probably the typical 200 ml can. from the looks of it he doesn't know using several different hairsprays does the fixation better and instead layers a relatively weak formula until he runs out of the entire can - there're like other ways to do it.
  18. nekkichi

    they were absolutely lovely live but this sounds like a messy pastiche of three different ReS/Luvie tracks produced by a UCP-inspired neural network for the most part (recorded through starwave studio after-hours)
  19. nekkichi

    I really don't care about what I've heard there lol but I find the sissifying impact of VK mitsu on normie bands very inspirational!
  20. hoping they'll turn doom metal once their cumulative pound mass approaches 666!
  21. shimizuya bandomen ten minutes ahead of their last live (rare backstage footage!!!!)

     

     

  22. it's good... i liked the 2:43 part where they thrown in some evidently very indie/early major guitar things for the gya to shed a nostalgic tear or two comparing how fresh this sounds and how much of insipid shite act take no break has been while it lasted good cyst better had taken some good oral care of her thrussy during their hiatus, those live vocals sound deadborn
×
×
  • Create New...