Jump to content
sai

[Dutch] Nederlanders, verenigt u! 2.0

Recommended Posts

Guest Magatsu

SP? die willen dingen die toch niet kunnen gebeuren.

ik denk dat het D66 wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Groenlinks heeft het bij mij echt verpest met dieanti-stufi en pro-langstudeerboete shiz.

Dit zo hard.

Ik wacht hem nog even af, maar waarschijnlijk weer strategisch stemmen op pvda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat ze zeker twee weken voor de verkiezingen zijn moeten stoppen met die peilingen. Je kunt duidelijk aan de uitslagen zien dat heel veel mensen strategisch gestemd hebben. Ik bedoel daarmee in de zin van: "die Rutte vind ik maar niks, dus ik stem op Samsom, ondanks dat ik normaal CDA zou stemmen, want dan komt Rutte tenminste niet aan de macht". Zo heeft het ook vice versa gewerkt. Mensen die Samsom perse niet wilden, hebben op Rutte gestemd om te zorgen dat de PvdA niet de grootste zou worden. Ik heb CDA gestemd voor een sterk midden, maar jammer dat ze zoveel zetels verloren hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magatsu

zo.. inmiddels weten we wie het is geworden...

dus weer rutten voor de komende 4 jaar? hopelijk.. anders faalt de NL politiek gewoon heel hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe Dutchie meldt zich.

Ben al een paar jaar niet meer naar concerten in Nederland geweest en eigenlijk helemaal niet in de scene actief, maar nadat ik gisteren een item over Lolita's in Man Bijt Hond zag bedacht ik me, hoe staat het er nu voor?

Herinner me dit forum nog als Tainted Reality en zo kom ik hier terecht. Jref is ook niet meer wat het geweest is en Vknl lijkt me aardig dood. Zijn er andere Nederlandse forums waar iedereen heen geëmigreerd is, of zijn jullie wat er qua online peeps nog overgebleven is :P?

Worden er überhaupt nog meets gehouden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hellooo ;D

Jep, alle nederlandse vk-sites die ik ken tenminste zijn dead, zoals vknl idd.

Ik denk dat er op dit forum meer Nederlanders/belgen nog actief zijn dan ergens anders :P

Ik dacht dat er laatst nog een meet ofzo was, maar weinig mensen gingen.

Tegenwoordig heb je vaker van die cosplay-meets dan about the music genre VK zelf... anyways, welcome! ;3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was vroeger tainted world he, tainted reality is een andere site

Enige japan related forum die ik ken zou avo-forum zijn al kom ik daar ook nooit meer.

denk verder idd dat er hier relatief veel nl/be'ers zijn eigenlijk al is het meerendeel lurker

Share this post


Link to post
Share on other sites

World/reality haha foutje, Googelde op TR forum en kwam hier uit.

Wel jammer dat er dan zo weinig van over is, het had wel iets. Ik hoopte toendertijd stiekem ook op een lokale muziek beweging, dat het hier of in europa tot iets nieuws zou groeien ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat ik daar een paar jaar geleden nog een tijdschrift van gekocht heb :( Gelukkig zijn mijn weeaboo jaren over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sai

ja same oops -oude schaamte to the max hierzo-

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het algemeen heb ik eigenlijk nooit veel anime gekeken of manga gelezen. Sommige mensen die ik kende werkten hele animes in twee dagen af, ik heb er in totaal misschien 3 ofzo gekeken (die al afgelopen waren) en ik volgde Bleach. Met Bleach ben ik echter gekapt toen er zoveel slechte fillers kwamen dat ik er eigenlijk niet meer zo'n zin in had. Het enige wat ik nu eigenlijk nog lees of kijk zijn de afleveringen van Ghost in the Shell Stand Alone Complex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

horror en eroguromango's en Jojo's Bizarre Adventure (en heel, heel soms One Piece) en daar houdt mijn manga-liefde ook wel op ongeveer

anime kijk ik praktisch niet behalve misschien een oude serie uit de jaren '90/vroege '00 per jaar maximaal en Zetsubou Sensei soms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb heel lang Naruto gevolgd, tot een jaar of 2/3 geleden. De enige series die ik helemaal heb gezien zijn Death Note en Code Geass.

Voor de rest heb ik weinig tot niks meer met anime/manga, ookal vind ik Death Note nog steeds een vette serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nooit iets om anime gegeven, alleen K-on gezien op aanraden van een vriendin omdat het zo heerlijk herkenbaar was allemaal. Niet gitaar kunnen spelen met bevroren vingers, girlband perikelen dat soort dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik dan de enige die nog altijd anime kijkt? Volg momenteel

One Piece (ben ik al sinds 2002 mee bezig xD)

Hunter x Hunter 2011 (origineel is een van de beste shounen ooit)

Btoooom!!!

JoJo's Bizarre Adventures

Tonari no Kaibutsu-kun

maar dat is dan ook sinds een dik jaar dat ik meer kijk dan HxH en OP alleen eigenlijk...

Vroeger (lees 2002-2009) keek ik echt teveel anime eigenlijk xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent niet de enige Aion ^^

Ik kijk ook gewoon nog steeds anime~ xD

Zoals uhm. Gintama, sukitte ii na yo, Tonari no Kaibutsu-kun enzo~ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh ik heb heel lang anime gekeken. Maar kort geleden na 2 jaar geen anime. heb ik weer een anime re-watched gewoon weer om te proberen, Maar nee~~ Ik hou het liever bij tv-series zoals Supernatural ww.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJBA is wel baas tho, meer mensen zouden dat moeten lezen/kijken ( maar niet teveel, want dan wordt het automatisch slecht 8D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedenk me net dat ik nog steeds niet het tweede seizoen van Ghost in the Shell SAC heb gezien. Oeps!

Maar ik ben ook meer van wat bountyxhunter zegt, ik heb het laatst nog een keer geprobeerd, maar 't ligt me niet meer zo erg. Ik kijk inderdaad liever gewone series zoals Castle, Doctor Who en The Mentalist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...